جوکووچ ، آزارینکا ویسٹرن اینڈ سدرن اوپن چمپئن

نیو یارک ، 30 اگست (یواین آئی) سربیا کے اسٹار نوواک جوکووچ اور بیلاروس کی وکٹوریہ آزارینکا نے بالترتیب اے ٹی پی / ڈبلیو ٹی اے ویسٹرن اینڈ سدرن اوپن میں مردوں اور خواتین کے سنگلز ٹائٹل جیت لئے۔جبکہ جمہوریہ چیک کی کیویٹا پیسکے اور نیدرلینڈ کی ڈیمی شورس نےخواتین کے ڈبلز کا اعزاز حاصل کیا۔
دنیا کے نمبر ون ٹینس کھلاڑی سربیا کے نوواک جوکووچ نے ویسٹرن اینڈ سدرن اوپن اے ٹی پی ٹورنامنٹ میں دوسری بار ٹائٹل اپنے نام کیا۔ انہوں نے فائنل میں کینیڈا کے میلوس راونک کو 1-6 ، 6-3 اور 6-4 سے شکست دی۔ جوکووچ نے اس سے قبل 2018 میں پہلی بار ٹورنامنٹ جیتا تھا۔ اس کے بعد انہوں نے فائنل میں راجر فیڈرر کو شکست دی تھی۔ یہ ان کے کیریئر کا 80 واں خطاب ہے۔
جوکووچ نے کینیڈا کے کھلاڑی کے خلاف جیت کا ریکارڈ اپنے نام برقرار رکھا ہے ۔ جوکووچ نے دونوں کے مابین تمام 11 میچ جیتے ہیں۔ انہوں نے اس سال تمام 23 میچ جیت لئے ہیں۔ جوکووچ نے ورلڈ نمبر 2 اسپین کے رافیل نڈال کے 35 اے ٹی پی ماسٹرز 1000 ٹورنامنٹ جیتنے کے ریکارڈ کی بھی برابری کی۔ جوکووچ واحد کھلاڑی ہیں جنہوں نے اے ٹی پی ماسٹرز 1000 ٹائٹل جیتا ہے۔
یو ایس اوپن میں اپنے افتتاحی میچ سے دو دن قبل انہوں نے یہ اعزاز جیتا ۔ یو ایس اوپن میں جوکووچ کا پہلا میچ 107 ویں نمبر کے بوسنیا کے دمیر جمہور سے ہوگا۔ انہیں سیمی فائنل سے قبل بڑے کھلاڑیوں کا سامنا نہیں کرنا پڑے گا۔ ہوسکتا ہے کہ انہیں ڈیوڈ گوفن کا سامنا ہو۔ جوکووچ کے پاس 18 ویں گرینڈ سلیم جیتنے کا موقع ہے۔ویسٹرن اور سدرن اوپن جیتنے کے بعد جوکووچ نے کہا کہ میرے لئے یہ آسان نہیں ہے۔ پچھلے تین چار دن بہت مشکل تھے۔ ذہنی اور جذباتی طور پر مستحکم رہ کر یہ اعزاز جیتنا واقعی میرے لئے مشکل تھا۔
انہوں نے کہا کہ فزیوتھیراپی سیشن کی وجہ سے ہی میں اس ٹورنامنٹ کا فائنل کھیل سکا۔ کیونکہ اسپین کے روبرٹو بٹسٹا اگوت کے خلاف سیمی فائنل میچ تین گھنٹے سے زیادہ جاری رہا۔ یہ واقعی مشکل تھا۔ کیونکہ مجھے پہلے ہی میری گردن میں درد تھا۔ یہ جوکووچ کا سال کا چوتھا اے ٹی پی ٹور ٹائٹل ہے۔ اس سال انہوں نے آسٹریلیائی اوپن ، اے ٹی پی کپ اور دبئی ڈیوٹی فری ٹینس چمپئن شپ جیتی ہے۔
جمہوریہ چیک کی کیویٹا پیسکے اور نیدرلینڈ کی ڈیمی شورس نے فائنل میں امریکی نیکول ملیکر اور چین کی زو یفان کے خلاف مضبوط کارکردگی کے ساتھ ویسٹرن اینڈ سدرن اوپن میں خواتین کے ڈبلز کا اعزاز حاصل کیا۔ایونٹ میں تیسری سیڈ پیشکے اور شورس کی جوڑی نے ایک گھنٹہ 18 منٹ کے کھیل میں 6-1، 4-6، 10-4 سے فتح حاصل کی۔

Advertisement

Related Articles