پاٹن: 7.22 کروڑ کی لاگت سے تعمیر مختلف عمارتوں کا افتتاح

سرکٹ ہاؤس کے پہلے کمرے میں ہی ریاستی گیت کندہ نوشتہ دیکھ کر وزیر اعلیٰ نے تعریف کی

رائے پور،  اکتوبر.وزیر اعلیٰ بھوپیش بگھیل نے آج ضلع درگ کے پاٹن میں 7 کروڑ 22 لاکھ روپے سے زائد کی لاگت سے مختلف نئی تعمیر شدہ عمارتوں کا افتتاح کیا۔ ان نئی تعمیر شدہ عمارتوں میں پاٹن وشرام بھون (سرکٹ ہاؤس) ، نیا جنپد پنچایت بھون ، ڈسٹرکٹ ریسورس سنٹر اور سب ڈویژنل آفس بلڈنگ شامل ہیں۔ ان عمارتوں میں 3 کروڑ 86 لاکھ روپے کی لاگت سے سرکٹ ہاؤس بنایا گیا ہے۔ دوسری طرف ایک کروڑ 30 لاکھ روپے کی لاگت سے ایک نیا جنپد پنچایت بھون تعمیر کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ وزیراعلیٰ نے پاٹن میں بیڈمنٹن ، والی بال ، کرکٹ وغیرہ کھیلوں کے لیے کھلی عدالت اور منوا کرمی چھتری سماج کے نئے تعمیر شدہ کمیونٹی ہال کا بھی افتتاح کیا۔
چیف منسٹر شری بگھیل نے سرکٹ ہاؤس کے افتتاح کے بعد پوجا کرنے کے بعد سرکٹ ہاؤس کا دورہ کیا۔ جیسے ہی وہ سرکٹ ہاؤس میں ہال میں داخل ہوئے انھوں نے چھتیس گڑھ کے ریاستی گانے ، ارپا پیری کے دھار سے لکھے گئےپرکشش تحریر دیکھ کر خوش ہوئے اور تعریف کا اظہار کیا۔ ریاست کا ریاستی گانا دیکھ کر ذہن میں فخر کا احساس آتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ سرکٹ ہاؤس کو خوبصورت فن پاروں سے سجایا گیا ہے ، جو ہمارے روایتی گھروں میں ہوتا رہا ہے۔وزیراعلیٰ نے سرکٹ ہاؤس میں میٹنگ روم کا بھی معائنہ کیا۔ یہ میٹنگ روم سرکٹ ہاؤس میں چھوٹی میٹنگز کے لیے بنایا گیا ہے۔ وزیراعلیٰ نے اس میٹنگ روم کے نام کے لیے موجود لوگوں سے تجاویز طلب کیں۔ وہاں موجود ارکان نے کہا کہ ہال کا نام سیتنگا ہونا چاہیے جبکہ کسی نے کہا کہ ہال کا نام کوریا ہونا چاہیے۔ وزیراعلیٰ نے کہا کہ ہال کا جو بھی نام دیا جائے ، نام میں ہماری مٹی کی ایک جھلک نظر آنی چاہیے۔
چیف منسٹر شری بگھیل نے اس موقع پر نئے تعمیر شدہ جنپد پنچایت بھون کا افتتاح بھی کیا۔ اس عمارت کی لاگت ایک کروڑ 30 لاکھ روپے ہے۔ جنپڈ پنچایت کی نئی انتظامی عمارت کی تعمیر سے ضلع ممبران ، افسران اور ملازمین کے بیٹھنے کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔ نیز ، یہاں مستحقین کے لیے کوئی مسئلہ نہیں ہوگا۔
اس دوران وزیراعلیٰ نے کہا کہ دفاتر میں شہریوں کے لیے جتنی زیادہ سہولیات بڑھائی جاتی ہیں ، انتظامیہ شہریوں سے اتنی ہی قریب ہوتی ہے۔ ہماری پہلی ترجیح یہ ہونی چاہیے کہ جو شہری سرکاری دفاتر میں آتے ہیں وہ اپنا کام جلد از جلد کروا لیں۔ اس کے ساتھ ساتھ دفاتر میں لوگوں کے لیے بیٹھنے ، پینے کے پانی وغیرہ کی بنیادی سہولیات دستیاب کرائی جائیں۔
اس کے ساتھ وزیر اعلیٰ نے ڈسٹرکٹ ریسورس سنٹر کا بھی افتتاح کیا۔ ڈسٹرکٹ ریسورس سنٹر ایک کروڑ 26 لاکھ روپے کی لاگت سے قائم کیا گیا ہے۔
وزیر اعلیٰ نے تقریبا. 80 لاکھ روپے کی لاگت سے بنائے گئے سب ڈویژنل آفیسر (ایس ڈی ایم) کے دفتر کا افتتاح بھی کیا۔ انہوں نے کہا کہ پٹن بلاک میں نئے انتظامی دفتر کے قیام سے افسران کو سہولت ملے گی۔ انہوں نے اس دوران اوپن کورٹ کا افتتاح بھی کیا۔ اوپن کورٹ کے قیام سے نوجوانوں کو بیڈمنٹن ، والی بال ، کرکٹ وغیرہ کھیلوں کے لیے بہت سی سہولیات میسر آئیں گی اور وہ یہاں مسلسل پریکٹس کر سکیں گے۔ چیف منسٹر شری بگھیل نے پٹن میں کرمی بھون کا افتتاح بھی کیا۔ انہوں نے کہا کہ اب یہ عمارت سماجی ضروریات کے لیے زیادہ مفید ہوگی۔

Advertisement

Related Articles