اگرریا چکرورتی تفتیش میں سی بی آئی کی مدد نہیں کرتی تو اسے گرفتار کیا جاسکتا ہے

ممبئی: ای ڈی اور سی بی آئی کی ٹیم بالی ووڈ اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی موت کی تحقیقات کر رہی ہے۔ جبکہ ابھی تک سوشانت کی موت ایک معمہ بنی ہوئی ہے ، اس کیس میں ایک ایک کر کے نئے انکشافات ہوئے ہیں۔ اسی کے ساتھ ساتھ ، سوشانت سنگھ راجپوت کے کنبہ کے وکیل وکاس سنگھ نے کہا ہے کہ اگر سوشانت سنگھ راجپوت کی گرل فرینڈ ریا چکرورتی اس تفتیش میں سی بی آئی کی مدد نہیں کرتی ہے ، تو اسے گرفتار کیا جاسکتا ہے۔
وکاس سنگھ نے کہا ، “ایک بار جب سی بی آئی اس معاملے میں ریا چکرورتی سے پوچھ گچھ شروع کردے گی اور پھر اگر وہ انکوائری کرنے میں تعاون نہیں کرتا ہے یا کوئی واضح جواب نہیں دیتا ہے تو پھر اسے بھی گرفتار کیا جاسکتا ہے۔ مجھے امید ہے کہ تفتیش صحیح سمت جارہی ہے۔ “اس کے ساتھ ہی ، وکاس سنگھ نے یہ بھی کہا ، “جب وہ اپنا پورا منصوبہ تیار کریں گے تو سی بی آئی سے ریا چکرورتی کو سمن بھیجا جائے گا۔ ابھی سی بی آئی کی تفتیشی ٹیم ہر ایک کو سرانجام دے رہی ہے۔ ایک بار جب وہ اپنا ہوم ورک صحیح طریقے سے کرتے ہیں۔ اس کے بعد ہم دوبارہ ریا سے پوچھ گچھ شروع کردیں گے۔
“سنشانت سنگھ راجپوت کی موت کے معاملے کی تحقیقات کرنے والے سینٹرل بیورو آف انویسٹی گیشن (سی بی آئی) کے عہدیدار پیر کے روز ممبئی کے ایک ریسورٹ گئے جہاں اداکار نے کچھ مہینے گزارے تھے۔ حکام نے یہاں DRDO گیسٹ ہاؤس میں اداکار کے باورچی اور دوست سے پوچھ گچھ جاری رکھی۔ایک عہدیدار نے بتایا کہ راجپوت اکاؤنٹنٹ رجت میواتی کو بھی پیر کو سی بی آئی نے سانتا کروز کے کلینہ میں واقع ڈی آر ڈی او گیسٹ ہاؤس میں طلب کیا تھا۔ عہدیدار کے مطابق ، سی بی آئی عہدیداروں کی ایک ٹیم پیر کو اندھیری نواحی علاقے میں واٹرسٹون ریسارٹ پہنچی اور راجپوت کی موت کے سلسلے میں ملازمین سے پوچھ گچھ کی۔

Related Articles