مشہور شاعر راحت اندوری کا دل کا دورہ پڑنے سے انتقال

 

نئی دہلی؛مشہور شاعر راحت اندوری کا منگل کو انتقال ہوگیا۔ انکی عمر 70 سال تھی۔ آج ہی انہوں نے ٹویٹ کیا کہ وہ کورونا مثبت ہیں۔ انہیں علاج کے لئے اسپتال میں داخل کیا گیا تھا۔
سری اروبندو اسپتال کے ڈاکٹر ونود بھنڈاری نے بتایا کہ اردو کے شاعر راحت اندوری اسپتال میں انتقال کر گئے۔ آج انہیں دو بار دل کا دورہ پڑا اور وہ بچا نہیں سکے۔ کورونا کے مثبت ہونے کی اطلاع کے بعد انہیں اتوار کے روز اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ انہیں 60 فیصد نمونیا تھا۔
واضح رہے کہ آج (منگل کے روز) راحت اندوری نے خود ٹویٹ کرکے اس کے بارے میں بتایا تھا کہ ان کا کرونا ٹیسٹ کرایا گیا ہے ، جس کی رپورٹ مثبت آئی ہے اور وہ فی الحال اسپتال میں داخل ہیں۔ راحت اندوری نے منگل کی صبح ٹویٹ کیا تھا کہ کووڈ19 کی ابتدائی علامات سامنے آنے کے بعد کل میرا کورونا ٹیسٹ کیا گیا تھا ، جس کی اطلاع مثبت ہے۔ میں اوربنڈو اسپتال میں ایڈمیٹ ہوں۔ دعا ہے کہ میں اس بیماری کو جلد سے جلد شکست دوں۔
اسی ٹویٹ میں انہوں نے اپنے مداحوں سے درخواست کی اور کہا ، ایک اور التجا ہے ، مجھے یا گھر میں موجود لوگوں کو مت بلاؤ ، میں آپ کو ٹویٹر اور فیس بک پر دیکھتا رہوں گا۔ براہ کرم بتائیں کہ اس معلومات کے بعد ، ٹویٹر پر ان کے مداح ان کی حفاظت کے لئے دعا کر رہے ہیں۔

Advertisement

Related Articles