سوشانت سنگھ راجپوت کیس: این سی بی کی جانب سے ریا چکرورتی کو سمن، این سی بی دفتر میں تحقیقات جاری

ممبئی :سوشانت سنگھ راجپوت کیس سے متعلق منشیات کے معاملے کی تحقیقات کرنے والی میں انسداد منشیات اسکواڈ (این سی بی) کی ٹیم اتوار کی صبح ریا چکرورتی کے گھر پہنچی۔ افسران نے ریا چکرورتی کو سمن دیا گیا ہے۔
جس کے بعد ریا این سی بی کے دفتر پہنچی ۔ اطلاعات کے مطابق این سی بی کے پاس بہت سے شواہد ہیں ، جن سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ ریا سوشانت کو منشیات دیتی تھی۔ سمیر وانکھیڈے تفتیش کر رہے ہیں۔
ذرایع کے مطابق ، ریا چکرورتی سے پوچھ گچھ شروع ہوگئی ہے ، این سی بی کے تین افسران موجود ہیں جو ریا سے پوچھ گچھ کررہے ہیں۔ این سی پی کا دفتر مکمل طور پر بند کردیا گیا ہے۔ کیمپس میں مکمل طور پر بیریکیڈنگ کی گئی ہے۔ صرف یہی نہیں ، این سی بی آفس کی طرف آنے والی سڑک بھی بند کردی گئی ہے۔
سوشانت سنگھ راجپوت کیس میں ، تین تفتیشی ایجنسیاں مختلف زاویوں سے تفتیش کر رہی ہیں۔ سی بی آئی جرم کے زاویے پر ، انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ منی لانڈرنگ کیس اور نارکوٹکس کرائم بیورو منشیات کیس کی تحقیقات کر رہا ہے۔ ان تمام معاملات میں ریا چکرورتی اور اس کا کنبہ اصل ملزم ہیں۔
ریا چکرورتی کو آج صبح این سی بی نے سوشانت سنگھ راجپوت کیس میں منشیات کے معاملے کے بارے میں طلب کیا تھا ، جس کے بعد ریا این سی بی کے دفتر پہنچی ۔ این سی بی کے ایک عہدیدار کا حوالہ دیتے ہوئے یہ انکشاف ہوا ہے کہ ریا چکورتی منشیات فروشوں کے ساتھ 2015-16 سے رابطے میں تھی۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ سوشانت سنگھ راجپوت کے ساتھ رابطے میں آنے سے پہلے ، ریا چکرورتی منشیات فروشوں کے ساتھ رابطے میں رہی تھی۔

Advertisement

Related Articles