سازگار حالات کے علاوہ بہتر کارکردگی بھی ضروری ہے: امیش

دبئی ، رائل چیلنجرس بنگلور (آر سی بی) کے فاسٹ بالر امیش یادو کا ماننا ہے کہ ٹورنامنٹ جیتنے کے لئے کسی بھی ٹیم کو سازگار حالات کے علاوہ بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کی ضرورت ہے۔
آر سی بی کا گھریلو اسٹیڈیم بنگلور کا ایم چناسوامی اسٹیڈیم ہے جہاں وہ اب تک آئی پی ایل میں کھیلتا رہا ہے۔ اسٹیڈیم چھوٹا ہے ، تیز آؤٹ فیلڈ ہے اور پچ بولروں سے زیادہ بلے بازوں کو فائدہ پہنچاتی ہے۔ آئی پی ایل کا 13 واں سیزن 19 ستمبر سے 10 نومبر تک متحدہ عرب امارات (یو اے ای) میں منعقد ہونا ہے اور یہاں کے اسٹیڈیم بڑے ہیں۔
امیش نے انڈیا ٹوڈے کو بتایا کہ یہ کرکٹ کا کھیل ہے جس میں کوئی نہیں جانتا ہے کہ ٹورنامنٹ میں ٹیم کے لئے کیا فائدہ مند ہوگا۔ بہتر ہے کہ آپ سازگار حالات پر بھروسہ کرنے کی بجائے محنت کریں۔ اگر بڑے میدان ہمارے لئے سازگار ہیں تو یہ اچھا ہے لیکن ٹورنامنٹ جیتنے کے لئے آپ کو بھی بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرنا ہوگا۔
انہوں نے یہ بھی مسترد کیا کہ آر سی بی اسپنرز سے زیادہ تیز بالرز پر انحصار کرتا ہے۔ اس تیز گیند باز نے یجویندر چہل ، واشنگٹن سندر اور معین علی جیسے ٹیم کے اسپنرز کی تعریف کی۔
امیش نے کہا کہ ہمارے پاس چہل ، علی ، اور واشنگٹن جیسے ورلڈ کلاس اسپن بولر ہیں جنہوں نے آر سی بی کے لئے عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ ہمارے اسپن بالرز کا عمدہ آرڈر ہے۔ مجھے نہیں لگتا کہ ہماری ٹیم اسپن ڈیپارٹمنٹ میں کمزور ہے۔
امیش یادو کا کہنا ہے کہ ان کی ٹیم صرف کپتان وراٹ کوہلی اور اے بی ڈویلیئرز پر منحصر نہیں ہے۔وراٹ اور ڈی ویلیئرس آر سی بی کے اہم کھلاڑی ہیں۔ وراٹ آئی پی ایل کے آغاز سے ہی آر سی بی سے وابستہ ہیں اور اب تک 5412 رنز بنا چکے ہیں جبکہ ڈی ویلیئرس نے 3724 رنز بنائے ہیں۔ دونوں ٹیم کے تجربہ کار اور اہم کھلاڑی ہیں۔
امیش نے کہا کہ لوگ کہتے ہیں کہ آر سی بی کا انحصار وراٹ اور ڈی ویلیئرز پر ہے اور انہوں نے ٹیم کو بہت سے میچ جتائے ہیں لیکن اگر آپ پچھلے سال کے میچ پر نظر ڈالیں تو گرکیرت مان اور شمرون ہٹمائیر نے میچ جتایا تھا ۔ تو یہ کہنا غلط ہے کہ ٹیم دو کھلاڑیوں پر منحصر ہے۔
انہوں نےکہا کہ ٹیم میں 11 کھلاڑی موجود ہیں اور اگر ہم صرف دو کھلاڑیوں پر انحصار کرتے ہیں تو دوسرے کھلاڑی کیا کریں گے۔ ہر ایک ٹیم میں حصہ ڈالتا ہے۔ وراٹ اور ڈی ویلیئرز نے کچھ اور تعاون کیا ہے لیکن انہوں نے اپنی پوری کوشش کی جو ٹیم کے لئے اچھی ہے۔

Advertisement

Related Articles