حکومت کو غیر مستحکم کرنے کا منصوبہ کامیاب نہیں ہوسکا – گہلوت

جے پور:راجستھان کے وزیر اعلی اشوک گہلوت نے تمام سیاسی پارٹیوں کے اراکین اسمبلی سے اپیل کی ہے کہ وہ جمہوریت کو بچانے اور عوامی اعتماد کو برقرار رکھنے کے لئے منتخب حکومت کو غیر مستحکم کرنے کی غلط روایات سے گریز کریں۔
مسٹر گہلوت نے ریاست کے تمام ایم ایل اے کے نام پر جاری کی جانے والی اپیل میں کہا کہ ریاست میں کانگریس حکومت کے قیام کے پچھلے ڈیڑھ سال میں ، ریاستی حکومت نے ریاست کی ترقی اور معیشت کو پٹری پر لانے کے لئے ہر ممکن کوشش کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت نے حساس ، شفاف اور جوابدہ انتظامیہ ، تعلیم کی ترقی ، اعلی تعلیم ، طب ، بجلی ، پانی ، سڑکیں اور سہولیات کے ساتھ ساتھ پنچایت سمیتی اور سب ڈویژن سطح پر بھی قابل ذکر فیصلے کیے جن کی ہر جگہ تعریف کی گئی۔
انہوں نے کہا کہ کورونا جیسی عالمگیر وبا نے اچانک صورتحال کو مزید خراب کردیا۔ کورونا کی ہولناکی اور اس کی سنگینی کو بھانپتے ہوئے ، ہم نے تمام سیاسی پارٹیوں ، ڈاکٹروں ، مذہبی رہنماؤں ، رضاکار تنظیموں ، سماجی کارکنوں ، کاروباری افراد ، پنچایت راج کے نمائندوں ، پولیس ، انتظامیہ ، ریاستی ملازمین اور عوام کے نمائندوں کو ساتھ لے شاندار انتظام کیا،جس کی قومی سطح پر ستائش کی گئی۔

Advertisement

Related Articles