بارسلونا نے کومین کو مقرر کیا نیا کوچ

بارسلونا ، ایف سی بارسلونا نے گذشتہ ہفتے چمپئنز لیگ میں جرمن چمپئن بایرن میونخ کے ہاتھوں 2–8 کی شرمناک شکست کا سامنا کرنے کے بعد رونالڈ کومین کو نیا کوچ مقرر کیا ہے۔
ہسپانوی فٹ بال کلب ایف سی بارسلونا نے اپنے کوچ کیو کیو سیٹین کو معزول کرنے کے بعد کومین کو نیا کوچ مقرر کیا ہے۔ بارسلونا نے بایرن میونخ سے شرمناک شکست کے پیش نظر ڈائریکٹرز کا ہنگامی اجلاس طلب کیا تھا اور سیٹین کو ہٹانے کا فیصلہ کیا تھا۔
کلب نے پیر کو چار گھنٹے سے زیادہ وقت تک جاری رہنے والی میٹنگ کے بعد اس فیصلے کی تصدیق کردی۔ ایف سی بارسلونا کی ویب سائٹ پر بتایا گیا کہ بورڈ آف ڈائریکٹرز نے اتفاق کیا ہے کہ سیٹین اب ٹیم کا کوچ نہیں رہیں گے۔
سیٹین کو جنوری میں ایف سی بارسلونا کا کوچ نامزد کیا گیا تھا اور ان سے پہلے ارنسٹو والورڈے کوچ تھے۔ سیٹین سات ماہ تک کوچ رہے ۔ بارسلونا فروری میں کوپا ڈیل رے کے کوارٹر فائنل میں ایتھلیٹک بلباؤ سے ہار گئی تھی ۔ اس کے بعد یہ گذشتہ ہفتے جمعہ کے روز بایرن میونخ سے ہار گیا تھا۔ اس طرح بارسلونا کو گزشتہ بارہ سال میں پہلی بار پورا سیزن بغیر کسی ٹرافی کے گزارنا پڑا۔
بارسلونا کی طرف سے کھیلنے والے ڈفینڈر رونالڈ کومین کو کلب کا نیا کوچ نامزد کیا گیا ہے۔ رونالڈ اس وقت ہالینڈ کی قومی ٹیم کے کوچ تھے۔ لیکن اب انہوں نے ہالینڈ چھوڑ دیا ہے اور بارسلونا کے ساتھ دو سالہ معاہدہ کیا ہے۔ کومین جوہان کرف کی اس کامیاب ٹیم کا حصہ تھے جو ڈریم ٹیم کے نام سے جانی جاتی ہے۔ 1992 میں کومین نے بارسلونا کی پہلی یورپی کپ میں کامیابی میں فاتح گول کیا۔ کومین کا معاہدہ 30 جون 2022 تک جاری رہے گا۔

Advertisement

Related Articles