انگلینڈ کی خاتون کرکٹر مارش کا ریٹائرمنٹ کا اعلان

لندن ،انگلینڈ کی خاتون کرکٹ ٹیم کی آل راؤنڈر لورا مارش نے ہر طرح کی کرکٹ سے سبکدوشی کا اعلان کیا ہے۔
مارش نے ٹویٹر پر باضابطہ اعلان کرتے ہوئے لکھا کہ میں نے کرکٹ کے تمام فارمیٹس سے سبکدوشی کا فیصلہ کیا ہے۔ اس سال ‘دی ہنڈریڈ’ مقابلہ منسوخ ہونے کے بعد میرے خیال میں ریٹائرمنٹ کا یہ صحیح وقت ہے۔ میں ان تمام ٹیموں اور تنظیموں کا شکریہ ادا کرنا چاہتی ہوں جن کی نمائندگی میں نے کئی سالوں کی ہے۔
انہوں نے مزید لکھا کہ کینٹ اور سسیکس نے میری بہت زیادہ مدد کی جس کے لئے میں ان کی مشکور ہوں۔ سرے اسٹارز ، سڈنی سکسرز ، این ایس ڈبلیو بریکرز اور اوٹاگو اسپرکس کا بھی شکریہ۔ ہر ٹیم نے مجھے ایک کھلاڑی اور ایک شخص کی حیثیت سے بڑھنے کا موقع فراہم کیا اور میں خوش قسمت ہوں کہ سالوں میں کچھ عمر بھر کے دوست اور یادیں بنائیں۔
گذشتہ سال کے آخر میں مارش نے اپنے بین الاقوامی کیریئر سے ریٹائر ہونے کا اعلان کیا تھا لیکن اب انہوں نے ہر طرح کی کرکٹ سے سبکدوشی کا اعلان کردیا۔ اس کی سب سے بڑی وجہ ‘دی ہنڈریڈ’ کرکٹ لیگ کا التوا ہے۔
33 سالہ مارش انگلینڈ کے لئے نو ٹیسٹ ، 103 ون ڈے اور 67 ٹی 20 کھیلے۔ انہوں نے مجموعی طور پر تین فارمیٹس میں 217 وکٹیں حاصل کیں۔ مارش نے 2009 اور 2017 میں انگلینڈ کے ساتھ آئی سی سی ویمن ورلڈ کپ جیتا تھا اور وہ اس ٹیم کا بھی حصہ تھیں جس نے 2009 میں آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ ٹائٹل جیتا تھا۔ انہوں نے 2006 میں ٹیسٹ میں فاسٹ بالر کی حیثیت سے اپنے کیریئر کا آغاز کیا لیکن بعد میں اسپن بولر کی حیثیت سے اپنے کیریئر کو آگے بڑھایا۔

Advertisement

Related Articles