سوشانت کیس: ریا چکرورتی گرفتار، دوران تحقیق منشیات لینے کا اعتراف

ممبئی،انسداد منشیات اسکواڈ (این سی بی) کی جانب آج تیسرے دن بھی بالی ووڈ اداکارہ ریا چکرورتی کے ساتھ پوچھ گوچھ کے بعد اسے گرفتار کیے جانے کہ اطلاع ہے ذرایع کےمطابق شام 5 بجے اسے میڈیکل جانچ کے لیے لے جایا جائے گا۔ اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی موت کے معاملے میں منشیات کے زاویے پر تحقیقات کے ضمن میں اتوار کو این سی بی نے ریا چکرورتی کو سمن دے کر اپنے آفس میں طلب کیا تھا اور اس کے بعد سے گزشتہ تین دنوں سے اس سے مسلسل پوچھ گوچھ کی جا رہی تھی۔ واضح رہے کہ ریا کا بھائی شوک چکورتی اور سوشانت کے گھر کے منیجر سیموئیل مرندا اور گھریلو مدد دیپش ساونت پہلے سے ہی این سی بی کی تحویل میں ہیں۔ این سی بی نے این ڈی پی ایس ایکٹ کے تحت گرفتاری عمل میں لائی ہے۔

دریں اثناء ، سوشانت سنگھ راجپوت کے والد ڈاکٹر کے کے سنگھ نے ڈاکٹر سوجین واکر کے کے خلاف میڈیکل کونسل میں شکایت درج کروائی گئی ہے۔ ڈاکٹر سوجین واکر سوشانت کا معالج تھا۔ انہوں نے سوشانت کی ذہنی بیماری کے سلسلے میں بیان دیا تھا اور اداکار کو یہ بھی بتایا ہے کہ انھیں بائپولر خرابی کی شکایت ہے۔

بالی ووڈ اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی موت کا کیس میں آئے دن نئے نئے موڑ سامنے آرہے ہیں۔ ذرایع کے مطابق این سی بی کی جاانب سے تفتیش دوران اس نے منشیات لینے کا اعتراف کیا ہے۔ اور وہ تفتیش کے دوان روتی رہی۔ نارشٹکس کنٹرول بیورو نے سوشانت سنگھ راجپوت کیس میں ریا اور اس کے بھائی شویک کے خلاف سخت کارروائی کی ہے۔ شوک پہلے ہی منشیات کے معاملے میں این سی بی کی تحویل میں ہے۔ اسی کے ساتھ ہی ، این سی بی نے ریا کی تحقیقات بھی جاری رکھی ہے۔ آج ، تیسرے دن ، این سی بی نے دوبارہ ریا کو پوچھ گچھ کے لئے بلایا تھا اور قیاس آرییاں کی جا رہی تھیں کہ گرفتاری کی تلوار ریا کے سر پر لٹک رہی ہے۔

دوسری طرف ، ریا اب پلٹ وار ک موڈ میں ہے۔ پیر کو ، ریا نے باندرا پولیس اسٹیشن میں سوشانت سنگھ کی بہن پریانکا کے خلاف شکایت درج کروائی۔ آج کا دن ریا کے لئے بہت مشکل دن ثابت ہوا ہے۔ این سی بی کے سامنے آج تیسرے ریا چکرورتی نے پوچھ گچھ کے دوران ایسی اطلاع ہے کہ آج ، پہلی بار ، اس نے منشیات کا استعمال کرنے کا اعتراف کیا اس سے قبل ، ریا اس پر قائم تھی کہ اس نے کبھی منشیات نہیں لی تھی۔ اطلاعات کےمطابق، این سی بی منشیات کے معاملے میں بالی ووڈ کی 25 مشہور شخصیات کو بھی طلب کرے گی۔ ریا نے بالی ووڈ پارٹیوں کے نام بھی بتائے ہیں جہاں منشیات استعمال کی جاتی تھیں۔ این سی بی سوشانت کے شریک ستاروں اور اداکاروں کو بھی سمن جاری کیے جانے کا ماکان ہے۔

 

Advertisement

Related Articles